Wednesday, 10 October 2012

Kami di Danga Bay....

Assalamualaikum.... .
 Kami ke Danga Bay dah lama dah tapi takpelah ye kalau saya meng update kan sekarang....
sebenarnya kami ni anak beranak nak ke JPO tapi en.Din tak jumpe lah JPO Nyer....hahaha...nak bakik ajer kan rugi pulak duit minyak jadi senang citer kami ke Danga Bay ler...
Kami main 2 game ajer kat sana...naik keretapi ngan naik kuda....macam funfair pun yer...nak gi legoland tak mampulah pulak tiket sampi beratus ratus ringgit...nak kene kumpul duit masuk tabung sehingga setahun baru boleh masuk lego...ahaks...
soleh ni pakai baju sama jer gi jalan jalan....mama tak beli baju banyak banyak ker kat adik soleh ni?

2 comments:

  1. Kesiannya.... Kalau dari JB nak ke JPO tak payah ikut highway lagi senang, sebaik keluar bandar Senai ambil lane kiri ada susur utk ke KL ikut aje jaln ini sebab sebaik masuk jln ini akan ada banyak signboard utk ke JPO. Rumah kakak dekat dgn JPO tau...

    ReplyDelete
  2. hahaha....dah 3 kali pegi tapi tak sampai jpo jugak, mungkin taknak kasi saya habiskan duit kat sana kot kak....kalau dah pegi sekali mesti lepas tu nak gi lagi...

    ReplyDelete