Friday, 7 September 2012

Saya antara org yang bertuah hari ni....

Assalamualaikum.....

Saya hari ni adalah org yang bertuah....hahahahaha(biar saya ketawa sorang2 aje ok....)
al kisahnyer....tengahari gi Majlis Marhaban di unit Perpustakaan PIS....habis Bermarhaban, charles KU, memberikan sedikit ucapan dan surprise utk tetamu yg datang.....ada lucky draw katanyer....ahaks.....'silalah check kat goodies kau org ye, ada no bertuah dari no 1 sampai no 8 , (lebih kurang macam tu lah dialognyer....)
saya pun checklah kat goodiesnyer, takdepun kat dalam dan saya check kat bawah goodies......ahaksssss........hahahaha.......nasib baik saya tak guling-guling kat lantai library depan org ramai, no.6 beb, gua menang lucky draw no.6.....sukalah tuew......menyampah!walau tak no 1 2 3 4 5 no 6 ok lah tu....Alhamdulillah.......tq lah staf2 library......wat susah susah ajer....ahaks....


senyum sampai ke telinga tapi tak nampak telinga kan sebab pakai tudung dapat no bertuah ..huawawawawa.....ngok ngek  mak org ni!

Bunga ngan bunga rampai ni dalam goodies...

Yaaa....ini dia barang yang saya dapat .....



No comments:

Post a Comment