Tuesday, 28 August 2012

Majlis Marhaban unit UKPA di PIS

Assalamualaikum..

Hari Raya dan Marhaban di Johor tak dapat dipisahkan, sejak duk Johor ni saya kene biasa biasakan apa yang tak biasa saya duk kat kg halaman, macam kat tempat asal saya Majlis Marhaban di adakan pada Majlis Kenduri Cukur Rambut ( atau potong rambut eak?) atau Majlis Perkahwinan, tapi kat Johor ni Hari Raya mesti ada Majlis Marhaban.

Kat Taman perumahan saya tinggal pun memang tiap tiap tahun ada Majlis Marhan sama juge dengan tempat kerja pun, setiap unit dan jabatan bergilir gilir mengadakan Majlis Marhaban lepas hari raya.

Mak saya ngan adik saya maksu Adawiyah pandailah nyanyi lagu marhaban sebab selalu pegi majlis Cukur Rambut atau kenduri (mak saya siap ada kelas marhaban lagi kt peramu) tapi saya ni mintak maaflah malu pulak nak citer kat sini, tak pandai.....

InsyAllah kalau 10 tahun lagi duk Johor ni pandai lah kot nanti saya BerMarhaban,




Juadah yang sedap sedap order dari pak Ali menu yang istemewa Sate Goreng...






lepas bermarhaban kite makan makan ....


Ibu (pn salmah) control cun makan eak! sebab saya yang suruh die pos camtu ahakss....



rasa rasa gambar ni yang comel atau org org dalam gambar ni yang comel eak?


Kak Iswani banyak no gambor kak kat sini ......tak aci tau


ekin yang tak pakai tudung tu kenapalah ko duk situ....lain kali kalu nak duk situ pakai tudung tau!





Meriah Majlis Marhaban ni disamping mengeratkan siratulrahim ....

No comments:

Post a Comment