Monday, 27 August 2012

kasut raye ku.....

Assalamualaikum....

Selamat Hari Raya Aidilfitri...dah sepuluh hari raya baru terkial kial nak wish hari raya...nak wat camner saya ni tak berape laju....slow ajer org nyer.....citer entry ni slow jugak nampaknyer....ada ke org letak lah gambar kite berhari raya dengan keluarga ke? dengan hidangan hari raya yang best best ke? ni letak gambar kasut raya....imey...imey....
suke hati awaklah imey 'cerita saya' kan......


saya tak tau naper saye mesti beli kasut yang ada reben reben



kasut ni saye beli kat kuantan ku..hari raya yg ke 3 kat megamall...sebelum ni cari kasut raya kat jb semua out my taste...dan kesudahanyer saya pasrah memakai kasut sebaneka saye yang sedia ada di hari raya....setakat org besar dan dah dewasa apalah sangat pun kalau takde kasut baru lain lah kanak kanak lagi, mesti wajib punye kasut raya baru di pakai di hari raya....

Raya ketiga jalan jalan kat Megamall singgah lah satu kedai, banyak lagi kedai tak bukak rupenyer jalan dan jalan nampak kedai kasut dan niat ni sebenaryer cakap kat en.din nak beli kasut iman sebab kasut iman takde lagi, pakai selipar buruk die ajer hari raya HAHAHAHA ....Iman pun macam tak kisah ajer pakai selipar buruk...sebab mase nak pilih pilih kasut raya untuk die kat Jusco Permas die sibuk duk nengok TRANSFORMER kat barang mainan, mane gue tak geram wei ...nah pakai ajer selipar tuew...

No comments:

Post a Comment