Thursday, 2 August 2012

Assalamualaikum...

Lima minit sebelum saye blah dari ofis.....oit sekarang saye buat keje yang menyalahi undang undang kerja, meng update entry gune perkakasan pejabat, tak baik tau! hehehehe sori eh jgn bagitau saper2! aper nak citer eak saye ni????? jap pk jap.... oh .....saje nak bagi tau saye sekarang dah berpesatuan, lama dah tak berpesatuan sejak sekolah , persatuan PUSPANITA, huhuhuhu....dah keje 2 tahun baru nak masuk, tu pun baru masuk nak kecoh kat blog, hehehehhe biasalah ......masuk pun kene pakseeee UUUUUU.......

Ibu lah ni! eh bukan ibu saye ibu PIS....Puan Salmah kite lah ...yang jawab tepon kat PIS ......oh! habis duit RM 20.00 masuk persatuan huawawa tapi takpe masuk SKT kan????? dah lari budget untuk raye RM 20.00....(kedekut org taip entery ni!)

No comments:

Post a Comment