Sunday, 8 July 2012

Sori sayang kite terpaksa berpisah selama 3 hari 2 malam.....

Assalamualaikum.... Sedih, pilu, berat hati terpaksa tinggalkan iman dan soleh sayang.....tapi mama pergi tak lama cuma 3 hari 2 malam ajer.... mama nak gi holiday tinggalkan anak anak mama yang mama sayang.....( sayang ke kalau anak di tinggalkan semata mata nak gi holiday) teruk ah mama ni ..... tapi mama terpaksa lah, bukan rela tau nak gi holiday ni.....hehehehe....kene terpaksa......terpaksa gak pegi tau, dalam hati ni berat tul nak tinggalkan Soleh yang masih still lagi BF ngan mama, tapi mama nak wat camne dah org suruh kite gi holiday .....KENE GI BENGKEL LAH! (BENGKEL?....bengkel aper eak bengkel kereta ke? a'a...bengkel kerete....) atau name lain dipanggil kursus ......kursus kat agrotekresort . that Y mama cakap gi holiday....tempat tu kan tempat org gi Holiday! so mama gi holiday lah kan! Tengok kerani macam i pun boleh gi kursus tempat macam ni Tau ! Alhamdulillah Allah bagi aku kerja ni, bukan senang nak gi bercuti sambil berkursus sambil holiday Merehatkan diri dari kesibukan kerja di opis dan rumah ( heheheh nak lari dari keje rumah lah tuewww....!) hehehehe oklah kan bile lagi kite nak rehat kan kan kan...so sambil menyelam kite tenguklah air.....biarlah air laut yang masin pung! telah ajer lah ..... tapi memang duk mikir ni macam mane soleh nanti nak tido tanpa mama????!!!!!Soleh....mama harap soleh boleh jaga diri baik baik tau jangan nakal nakal tau jangan wat pe'el tau mase mama takde, Mama rindu Soleh! dan Iman juge.....

No comments:

Post a Comment