Sunday, 15 July 2012

Selamat ulang tahun utk.......

Assalamualaikum..... Oh! Semalam bitrhday s.u.a.m.i kite.....eh! Suami SAYA lah!! Ske2 jek taip kite..... Sorry.....budget dok berape cukup nk beli hadiah, kalau nak beli mesti yg mahal2 sket kan Jadinyer saye beli kek satu berkongsi 3. ......
Permintaan iman lah ni, nak kuih spaseman (kek spiderman) mentang2lah musim spiderman! Meh saye tunjukkan saper birthday boy nyer..
Selamat hari ulangtahun yg ke39. ..my hubby 14.7...
Selamat hari ulangtahun yg ke 4 iman...11.7..
Selamat hari ulangtahun yg ke 1 baby soleh Nama soleh dah tak tersenarai coz kek ini dibawa dari pasir gudang ke kota bahagia,muadzam,balik kg suami,otw balik kek tu mungkin bergegar coz excited benor mcm iman...
Tok, iman, abah dan baby soleh.....cuba tengok saper yang paling xcited dsini.....yAAAA....SOLEH TU.....standby ngan sudu untuk NGAP KEK tersebut.....

No comments:

Post a Comment