Sunday, 1 July 2012

perempuan dan bunga.....

Assalamualaikum
Merujuk pada tajuk di atas...... Macam tulis surat lak pulak, ok sekarang mama imey ni nak citer pasal bunga..... Ada tak perempuan ke gadis ke wanita ke tak ske pada bunge...... Tipu ah kalau ada yang tak ske, berkemungkinan die bukan seangkatan org yang saya tulis seperti di atas..... Ok, bunga ni sebenarnya bagi saya adalah penyeri hidup....macam lah perempuan Allah jadikan semua wanita ni kan cantik.....sama gak macam bunga.....semua bunga cantik dan ada sifat sifatnyer yang tersendiri....k Macam saya ni memang ske bunga terutama bunga ros. ....kat umah kalau boleh nak kene ada bunge ros kalau tak satu pun sepuluh, kalau tak sepuluh pun duapuluh pun ok, makin wangi umah kalau byk bunge....... Dan bagi pandangan saya setiap umah mesti ada tanam pokok bunge, kalau tak tanam pokok bunge mesti ada bunga plastik ke letak dalam pasu dan kalau takde bunge plastik letak gambar bunge pun ok gak letak kat dinding umah hehehehhe......baru bsrseri...... Nak dipendekan citer imey ngan bunge tak dapat dipisahkan Tapi bab menggubah OUT!

No comments:

Post a Comment