Wednesday, 25 July 2012

Mee udang ala imey

Assalamualaikum.....

Selamat berpuasa semua, semoga puasa kite pada tahun ini adalah lebih baik dari tahun yg sebelumnyer, improve dari kualiti ibadah kite dari hari ke hari semoga kite sentiasa dalam kerahmatanNya.

Hari ni rasa nak masak mee udang! Oleh kerana upah bulanan hari ni saye dapat so tengahari pegilah mart kat depan ofis cari bahan utk masak mee udang

Meh lah saye tunjukkan hasil masakan saye petang tadi

Udangnyer byk saye letak mase masak sebab nak namakan mee udangkan? Tapi dlm gambar mcm dah susut sket sebab kasi kat jiran jiran tetangga...(byk kan sedekah di bulan Ramadhan adalah amalan mulia)

2 comments:

  1. wah..lama juga tak buat mee udang....tu mee udang ala mamaimey....nanti tunggu mee udang ala ummima plak....

    ReplyDelete
  2. Hehehe....lagi sedap kalau me udang ala ummima....

    ReplyDelete