Tuesday, 22 February 2011

Bukit Layang-layang - Festival Layang layang

 
dah nak kene beli........nak yg maner?

Ultraman ultraman ultraman.....






dah tu kasi ler terbang kan ultraman tu.... 


Tak pandai main.....kang dah jatuh...

Monday, 21 February 2011

iman & birthday.....



ini kek kene letak 2 lilin sebab iman kan dah 2 tahun....


sukenyer die tengok kek yang dah dipotong .....nyum nyum.....


nak tiup .....lilin maner???

habis dah comot muke tue, kek belum potong lagi.....


Ni kek saper lah yang sesat kat sini.......
    Ini susu mesti beli........




 Adus.....ape mende lah lagi nak dibelinyer....


Ape lagi nak beli eak??



Banyak ni, mana satu nak ni??





Yang ni ok dan sedap, ambik lah dalam 2 kilo gula-gula ni....



Segarnyer ikan......suruh mama masak sedap sedap ....



Basikal ni testdrive ok gak....beli lah satu ....dapat percuma bola lagi tue.....

iman & shopping....